Корисна інформаці для швидких замовлень на сайті Хорека Сервіс 2009
Оформити замовлення на професійне обладнання, інвентар, посуд, професійну хімію та комплектуючі для обладнання для ресторанів, піцерій, кафе, барів та магазинів за оптовою ціною з доставкою по Україні на сайті Хорека Сервіс можна:
- онлайн через кошик (без реєстрації або з реєстрацією, в три кліки);
- поставити запитання та оформити замовлення онлайн через чат, вікно якого розташовується з правого боку;
- у робочий час за вказаними телефонами (050) 475-29-65, (098) 769-82-29, (063) 596-18-30
- надіславши запит на пошту br7920@gmail.com
- надіслати повідомлення на Viber (050) 475-29-65.
У будь-якому випадку, після оформлення замовлення онлайн, ми перевіримо наявність та зв'яжемося з вами для уточнення деталей відправки. Буває, що вибраний вами товар є, але він на резерві - потрібен час для того, щоб все перевірити і надати його вам, якщо товар закінчився або недостатня кількість - ми перевіряємо можливість замовлення і обов'язково повідомимо вам про терміни поставки!
Оплата. Для виставлення рахунку на оплату вам необхідно надіслати свідоцтво та реєстрацію чи виписку, на вказану вище пошту, вказати в коментарі при замовленні або повідомивши необхідну інформацію менеджеру, який буде займатися обробкою вашого замовлення та контролювати процес відвантаження. У нас можливе відправлення товарів післяплатам через додаткову послугу від Нової Пошти. Відправлення післяплатою здійснюється за наявності авансу та/або на розсуд співробітника з яким ви уточнюєте всі деталі по товару та відправленню (оскільки саме цей співробітник буде оштрафований на суму доставки в обидва кінці та зберігання товару якщо ви з яких-небудь причин не отримаєте свій замовлення). Не всі товари, які представлені на сайті Хорекасервіс можуть бути відправлені з даною послугою. (У процесі обробки замовлення співробітники вам все скажуть).
Доставка та отримання товару. Відправлення замовлень здійснюється лише у робочі дні. Обробка замовлень та уточнення на замовлення згідно з графіком роботи. У нас кілька складів з товаром, розташованим у різних частинах України, це пов'язано з великим асортиментом і немає можливості зберігати все в одному місці. Якщо обраний товар знаходиться там, де ви можете його самостійно отримати – ви зможете це зробити. Для зручності, мобільності та економії вашого часу ми відправляємо замовлення по всій Україні через транспортні компанії Нова Пошта, Делівері (на найближче відділення або до дверей), або Окремою машиною у разі комплексних замовлень та негабаритних замовлень.
Оплата доставки, послуг післяплати, здійснюється при отриманні замовлення клієнтами, якщо не передбачено іншого (при оптових, без послуг післяплати, можлива доставка за рахунок відправника). Для зручності та безпеки транспортування посуд відправляється в заводській упаковці. Якщо ми маємо можливість відправити замовлення не кратний заводській упаковці – ми намагаємося це зробити. Ми завжди перед відправкою перевіряємо товар, упаковку, якість та цілісність товару). ТТН (товарно транспортну накладну) зазвичай ми надаємо вам наступного дня після відправлення, якщо співробітники складу встигають все рознести в цей же день - ми намагаємося відразу вам її надати (за вказаними контактами при оформленні замовлення, або автоматично через статус замовлення який оновлюється і приходить до вас на пошту, якщо вона була вказана).
Ціна. Ми є виробниками ряду нейтрального та теплового кухонного обладнання та постачальниками відомих та представлених на сайті брендів обладнання, інвентарю та посуду в Україні. Ціни на товари, які не виробляються в нашій країні, фіксуються у валюті країни виробника, на сайті відображається тільки у гривні, за актуальним курсом, який автоматично оновлюється щодня.
Якість та гарантія. На все кухонне обладнання поширюється гарантія 12 або 24 місяці (такі є такі товари). Гарантія здійснюється нами (великогабаритне обладнання дома, дрібне – в сервісному центрі). Все обладнання, посуд та інвентар мають сертифікати чи санітарні висновки, чи сертифікати європейського зразка HACCP.
УВАГА! На товар, який було отримано, але не перевірений клієнтом на цілісність та кількість на поштовому відділенні або у присутності кур'єра при адресній доставці, претензії не приймаються. (Все обладнання і, зокрема, посуд застрахований на повну вартість і в разі бою під час перевезення, на жаль, таке іноді буває, транспортна компанія компенсує вам вартість пошкодженого посуду або обладнання для цього необхідно скласти Акт рекламації)
У разі виявлення невідповідності, при отриманні замовлення у поштовому відділенні для уточнення подальших дій може зв'язатися з менеджером з сервісу або менеджером з продажу компанії та надати всю зібрану інформацію з виявленими недоліками (опис фото артикул тощо).
В об'ємних поставках (з кількістю найменувань більше 10 товарів, які унеможливлюють здійснення якісної перевірки на поштовому відділенні, основну увагу та огляд потрібно приділити товару з пошкодженим упаковкою (коробки з вм'ятин, дірками або намокання, посуд іноді досить потрясти щоб почути чи є бій)) .
Рекламаційні звернення щодо нестачі та якості товарів при отриманні об'ємного постачання приймаються щодо кількості, не пізніше 2-х робочих днів, включаючи день отримання товару, щодо явних дефектів, не пізніше 5-ти робочих днів, включаючи день отримання товару, щодо дефектів, прихованих усередині упаковки не пізніше 14-ти календарних днів (крім сланцевого посуду, скла та порцеляни).